قوانین و شرایط

توجه: کاربر گرامی، جهت استفاده از خدمات ایران اپل لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید. ورود کاربران به وب سایت و استفاده از خدمات ارائه شده به منزله‌ی مطلع بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین ارائه شده می‌باشد.

  1. تمامی کالاهای درج شده درسایت مطابق با مشخصات و تصویر درج شده هر محصول میباشد.
  2. کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  3. کاربر درهنگام خرید موظف است کالایی که قصد خرید آن را دارد به درستی انتخاب و سپس اقدام به خرید نماید.
  4. تمامی قیمت های درج شده درسایت برحسب تومان میباشد و کابر درهنگام خرید باید به این نکته توجه نماید.
  5. جهت ارسال کالای خریداری شده مبلغی بابت هزینه ارسال از کاربر دریافت میشود که این مبلغ علاوه بر مبلغ کالای انتخابی خواهد بود.
  6. درصورتی که کالای خریداری شده با توجه به تصاویر و مشخصات کالا در سایت مغایرت داشته باشد، کالا مرجوع، و هزینه آن به خریدار عودت داده میشود.
  7. بعد از خرید کالا با توجه به فاصله بین شهری و استانی ارسال و تحویل کالا ممکن است بین ۲۴ تا۴۸ ساعت بطول بینجامد که درموقع خرید این نکات باید مورد توجه خریدار قرار گیرد.
  8. در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری می‌باشد حداکثر تا ۲۴ ساعت باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه جانبی به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمیشوند.

درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر ۲۴ ساعت به بخش خدمات پس از فروش جانبی اطلاع داده شود.

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا ۷ روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. ایران اپل در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات با گارانتی در دوره بعد از ۷ روز خواهد بود.

 

شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش جانبی هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه جانبی حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های ۰۹۱۲۸۲۳۹۲۱۳ تماس بگیرید و یا به آدرس تلگرام @irapple پیام ارسال نمایید.

پس از پذیرش کالا کارشناسان ایران اپل حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.

 

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

– بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ایران اپل باشد، هزینه‌های ارسال به عهده ایران اپل است.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به ایران اپل ارسال شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ایران اپل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا  و هماهنگی با ایران اپل تماس بگیرید.

– اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

 

جهت خرید لوازم جانبی اپل می توانید از فروشگاه ایران اپل بازدید نمایید. رد کردن