پرسش‌های متداول

 

فروشگاه آنلاین لوازم جانبی و محصولات . ایران اپل وابسته به وب سایت بزرگ ایران اپل می باشد و تمام خرید های مشتریان عزیز به صورت آنلاین  از طریق وب سایت فروشگاه انجام می شود . وبسایت ایران اپل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و هم اکنون نیز این نماد اعتماد در وضعیت آماده قرار داد مشتریان گرامی بدون هیچ نگرانی و با اعتماد کامل می توانند خرید خود را به صورت انلاین انجام دهند و توسط سرویس های ارسال بین (۲۴- ۴۸ ساعت ) سفارش را تحویل بگیرند .

در پایین به پاسخ سوال های متداول شما عزیزان می پردازیم :

 

دوست دارم از ایران اپل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت ایران اپل، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ایران اپل با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید

آیا برای خرید از ایران اپل، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، بعد انتخاب محصول و قبل از پرداخت میتوانید اظلاعات حود را وارد کنید و سفارش را ثبت کنید و در سایت عضو شوید

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با ایران اپل تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ایران اپل  با شما تماس خواهند گرفت.

به همراه کالا سفارش داده شده آیا فاکتور ارسال می شود ؟

جهت جلوگیری از اسراف کاغذ فاکتور خرید شما به صورت کامل و رسمی به ایمیل شما ارسال میشود

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در صورتی  کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ اید و یا آنچه در سایت دیده اید مغایرت داشت امکان عودت کالا وجو دارد و برای هماهنگی بیشتر پشتیبانی تلگرام به آدرس telegram.me/irapple و یا شماره ۰۹۱۲۸۲۳۹۲۱۳ در تماس باشید

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در صورت هرگونه ابراد فنی یا آسیب دبدگی امکان عودت کالا وجود دارد و برای هماهنگی بیشتر پشتیبانی تلگرام به آدرس telegram.me/irapple و یا شماره ۰۹۱۲۸۲۳۹۲۱۳ در تماس باشید

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که ایران اپل فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

آیا کالاهای موجود در ایران اپل گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا هستند.

 چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

 قیمت محصولات در ایران اپل  در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه ایران همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است و علت پایین بودن قیمت ها ارتباط مستقیم ایران اپل با وارد کننده اجناس و حذف واسطه می باشد.

 سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده بین ۲۴ تا ۴۸ساعت توسط  ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است : ۱ – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.۲ – در شهر تهران نیز میتوان پس از تحویل کالا پرداخت را هم بصورت نقدی انجام داد و هم میتوان از طریق POS سیاری که همراه با پیک موتوری معتمد فروشگاه ارسالی میشود، کارت کشید و پرداخت را انجام داد. لازم به ذکر است روش سوم فقط در محدوده شهر تهران ممکن بوده و فعلا در سایر شهرها مقدور نیست. ۴ – از طریق خرید تلفنی نیز میتوان پرداخت انجام داد، یعنی پس از اینکه از طریق تلفن روند خرید شد، سفارش از طریق پست پیشتاز و یا پیک موتوری ارسال خواهد شد.

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در ایران اپل هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست پیشتاز و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، در تهران شامل هزینه پیک ۸ هزار تومانی و در شهرستان ها هزیته ارسال ۱۰ هزار تومان میباشد و مابقی هزینه ارسال به عهده ایران اپل خواهد بود.

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش جهت هماهنگی ارسال با شما تماس گرفته میشود.

نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟

ایران اپل سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی تلگرام به آدرس telegram.me/irapple و یا شماره ۰۹۳۹۳۶۳۷۱۷۸ استفاده کرد.
خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

فروشگاه ایران اپل با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین ۲-۳ ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.

 

جهت خرید لوازم جانبی اپل می توانید از فروشگاه ایران اپل بازدید نمایید. رد کردن